معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت - دوربین مداربسته فروشگاه

معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت

معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت جهت حفاظت از محیط که امروزه رکن اصلی در همه ی کارخانه ها ، شرکت ها ، مغازه ها تبدیل شده است. 

همانطور که میدانید دوربین مداربسته از مزایای بسیار مهمی که دارد این است که از سرقت جلوگیری کند و احساس امنیت بیشتر را به افراد القا کند. 

به عنوان مثال با استفاده دوربین مداربسته باکیفیت به راحتی می توان از وقوع جرم کارکنان جلوگیری کرد و مدیران کارخانه ها به راحتی می توانند در مانیتورها خطوط تولید را مشاهده کنند که کار به شکل صحیحش انجام شود. 

اما یک سوال مهم که ذهن افراد را درگیر کرده است این است که کدام برند دوربین مداربسته معتبر است ؟ چه قابلیت هایی دارد؟ ارجحیت آن نسبت به دوربین های دیگر چیست؟

در ادامه می خواهیم این سوالات شما را به شکلی صحیح پاسخ دهیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید تا پولتان صرف خرید دوربین مداربسته نامناسب و بی کیفیت هدر نرود. 

معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت و دسته بندی کلی آنها

قبل از اینکه برندهای معتبر دوربین مداربسته را معرفی کنیم به معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت و بررسی انواع آن می پردازیم تا بدانید که برای چه محیطی باید چه نوعی از دوربین را انتخای کنید.

دوربین مداربسته به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود : 

– دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP

– دوربین مداربسته آنالوگ یا با سیم

هر کدام از این دسته بندی ها برندها و مدل های مختلفی دارند که با توجه به نصب در محیط های خارجی و داخلی آن ها را انتخاب نمایید. 

دوربین مداربسته های کلاسیک عموماً آنالوگ یا همان سیم دار هستند که هم در محیط های خارجی و هم داخلی استفاده می شوند. 

این نوع دوربین ها دارای یک دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا DVR هستند که بتوانید ویدیوها را پردازش و ذخیره کنید. 

از طرف دیگر ، دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP ویدیوها را به صورت بی سیم به دستگاه های ضبط کننده ویدیو NVR ارسال می نمایند. 

از عمده تفاوت اصلی بین دو دوربین مداربسته این است که دوربین های آنالوگ تصاویر به وسیله ی DVR پردازش می شوند ولی در دوربین های مداربسته بی سیم به دلیل محدودیت فضای ذخیره سازی پردازش تصاویر توسط خود دوربین انجام می شود.

معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت - دوربین مداربسته داهوا

کاربرد دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در محیط های مختلف را ادامه به چند نمونه از آن اشاره میکنیم که می توانید آن ها را مشاهده نمایید البته محدود به موارد زیر نمی شود هر جایی که خواستید میتوانید اقدام به نصب دوربین نمایید. 

*دوربین مداربسته خانگی

*دوربین مداربسته فروشگاه

*دوربین مداربسته تشخیص چهره

*دوربین دید در شب

*دوربین صنعتی

*دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

*دوربین مداربسته ضد آب

*دوربین مداربسته کارخانه ها

*دوربین مداربسته کودک

*دوربین مداربسته نظامی 

معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت و برند های معروف

دوربین مداربسته داهوا :

دوربین مداربسته داهوا از بهترین ها محسوب می شود که طرفداران زیادی در جهان دارد و کیفیت ، کارایی آن بسیار فوق العاده است. 

دوربین مداربسته داهوا با ویژگی ها و خصوصیات زیادی در این دسته دوربین قرار گرفته اند که شما می توانید هر نوعی خواستید را انتخاب نمایید و از امن شو سفارش دهید. 

برند داهوا اولین شرکتی بود که نوع جدید از دوربین مداربسته را به اسم HDCVI معرفی کرد و در هیچ کدام از دسته دوربین های قدیمی قرار نمی گرفت. 

از مزایای این برند معروف دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد :

*دارای قابلیت ارائه کیفیت بالای تصاویر

*ایجاد تعادل میزان نور در محیط

*قابلیت ردیابی حرکت افراد

*برقراری تعادل نور در محیط های مختلف

*تعیین کردن دمای محیط

*ارسال آلارم هشدار و ضبط صدا

*امکان شمارش افراد 

*قابلیت پلاک خوان

دوربین مداربسته هایک ویژن :

دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision) از جمله برترین تولید کنندگان تجهیزات دوربین های نظارتی با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی در تولید محصولاتش است. 

همچنین جوایز مطرحی و متعددی را گرفته است که باعث شده به یک برند بزرگ و همه پسند تبدیل شود. هدف بزرگ این شرکت برقراری امنیت و تولید محصولات نظارتی مطالب با نیاز بازارهاست. 

همچنین می توانید با استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن امنیت در اماکن متعددی از جمله : بانک ها ، صرافی ها ، فرودگاه ها ، فروشگاه ها ، راه آهن و .. را برقرار کنید. 

از ویژگی های بسیار کاربردی این دوربین مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

*دارای کیفیت تصویر توربو اچ دی

*مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت

*قابلیت پلاک خوان

*قیمت نسبتاً مقرون بصرفه

*قابلیت ضبط صدا و ارسال آلارم به کاربر

*نصب راحت

*کاربری ساده

*قابلیت برقراری امنیت در درجه بالا

سفارش دوربین مداربسته با برند معتبر

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که دو برند معروف و با ویژگی های منحصربفرد وجود دارند که هم کارایی بسیار عالی و هم قیمت مقرون به صرفه ای دارند ولی باز بستگی به نیاز شما و موقعیتی که میخواهید نصب دوربین مداربسته را انجام دهید ، دارد. 

برای سفارش دوربین مداربسته با کیفیت بالا و برند معتبر ، دریافت مشاوره در این زمینه روی لینک زیر کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.